PODPORA a SERVIS

Pre produkty TP-Link poskytuje autorizovanú technickú podporu spoločnosť TP-Link.
V prípade riešenia porouchy zariadenia v záruke kontaktujte predajcu.

Pred zaslaním zariadenia predajcovi sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame resetovať zariadenie do výrobných nastavení, postup nájdete v priloženom návode, prípadne na odkaze "Ovládače a súbory na stiahnutie".

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE

Pre reklamáciu všetkých produktov ponúkaných v internetovom obchode tplink-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 7
036 01  Martin

 Len pre produkty zakúpené v internetovom obchode
TPLINK-SHOP.SK
 Pri komunikácii uveďte PN (p/n produktové číslo) a SN (s/n sériové číslo) vášho zariadenia.
 ZARIADENIE ZABAĽTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Správne zabalenie zásielky

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.