ODKAZY
PODPORA a SERVIS
Pre produkty TP-Link poskytuje autorizovanú technickú podporu spoločnosť TP-Link.
V prípade riešenia porouchy zariadenia v záruke kontaktujte predajcu.
Pred zaslaním zariadenia predajcovi sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame resetovať zariadenie do výrobných nastavení, postup nájdete v priloženom návode, prípadne na odkaze "Ovládače a súbory na stiahnutie".
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE
Pre reklamáciu všetkých produktov ponúkaných v internetovom obchode tplink-shop.sk kontaktujte predajcu:
Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 7
036 01 Martin
POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY
Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.